سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خبری

The Vigil - He Won"t Let You Go: نقد و بررسی ترسناک جدید Blumhouse

کیت توماس در اولین کارگردانی خود به نام "The Vigil" به نویسندگی و کارگردانی پرداخت - او شما را رها نخواهد کرد مختصات ترسناک مدرن را در مجموع تأثیرات کارگردان از فیلم "جن گیر" فریدکین گرفته تا "تصاحب" زوژاوسکی تجدید می کند . و همچنین فرانچسکو گوچینی نیز وجود دارد.

 

توسط Giulia Calvani -18 سپتامبر 2020 10:29

 

The Vigil - He let you let you ترکیبی از هویت سینمایی به ارث برده از کیت توماس است که در سال 2019 در جشنواره فیلم TIFF - تورنتو در بخش جنون نیمه شب ارائه شد.

 

پس از مرگ برادر کوچکترش یاکوف رونن (دیو دیویس ، شهر بمب) او ایمان خود را از دست داده و از جامعه مذهبی خود دور می شود و تنها در جلسات انجمن ردپاها آرامش پیدا می کند ، سازمانی که هدف آن ادغام مجدد افرادی است که زندگی حسیدی را رها کرد. یاکوف بیکار و درمانده خود را مجبور به پذیرفتن پیشنهاد خاخام رب شولم (مناشه لوستیگ) برای گذراندن یک شب به عنوان لرزان آقای لیتواک ، یک بازمانده از هولوکاست که اخیراً درگذشته است ، می یابد. چهار دیوار داخلی شروع به سفت شدن می کنند ، و با وضوح شخصیت اصلی بازی می کنند ، و تحت تأثیر توهمات در یک هلال احساسی از صداهای رعد و برق ، روده ها و ریتم های احشایی و ضربان قلب غرق می شوند. کابوسی با چشمان باز که هیچ چیز واقعی ندارد: تخریب انسان خاطرات است ، احساس گناهی که باعث ایجاد هیولاهایی می شود که می توانند تا ابد به روح بچسبند. Mazzikim ها در تلمود (یکی از متون مقدس یهودیت) ظاهر می شوند ، آنها شیاطین تاریکی هستند که زندگی دریافت کرده اند اما روح ، شکل و اراده ندارند. موجودات حیوانی ، انگلهایی با نگاه به گذشته. مازیک روح هر کسی را که درد داشته باشد تسخیر می کند و فقط با سوزاندن چهره واقعی آنها قبل از طلوع آفتاب می توان از تاریکی فرار کرد.

 

The Vigil - او شما را رها نمی کند: روند خلاقیت و الهام جوانی

 

 

تمایل ریشه دار ، برای کیت توماس ، برای داستان گفتن. پس از انتشار داستان کوتاه ، نقد و بررسی و شعر در دوران دانشجویی و دانشگاهی ، این برخوردهای وی با بیماران و داستان های آنها بود که تخیل کارگردان را مانند فیوز روشن کرد. مطالعات وی در زمینه امکانات زندگی مساعدت شده منجر به تعریف شخصیت خانم لیتواک (لین کوهن ، قتل مرموز در منهتن ، بازی های گرسنگی: آتش گرفتن) با الهام از افراد مبتلا به زوال عقل سالخورده و بیماری آلزایمر شد.

 

کیت توماس که از آگاهی از انجام اقدامات دینی آگاه بود ، قبل از اینکه برای فیلمبرداری به بروکلین برود ، با یک خاخام ارتدوکس ملاقات کرد تا در مورد شیطان شناسی و بهترین راه برای بافتن دگم های یک جامعه فوق مذهبی با یک داستان ترسناک تأمل کند. سنتی. همکاری با تهیه کنندگان بولدرلایت ، رافائل و JD و مواجهه با ریشه های آنها در دنیای سرخ کردن ، به کارگردان این امکان را داد تا این جنبه از داستان را از نزدیک بررسی کند ، با اصالتی که از همه جزئیات شناخته شده است ، شروع با صحنه افتتاحیه که در آن هر اضافی واقعاً به سازمان Footsteps تعلق دارد. کیت توماس برای اولین آزمایش کارگردانی خود ، تصمیم به کشف و کارگردانی ماوراالطبیعه ، ضد انسانی است که زندگی و مرگ را ستون اصلی همه ادیان می کند. به روشی خاص است که در آن هر ایمان با مسئله وجود مرگ پس از مرگ روبرو می شود که بعد ترسناک متراکم می شود ، و می تواند در بیننده - به همان اندازه کارگردان - جذابیت مهیبی ایجاد کند.

 

The Vigil - Won"t Will You Go: Crucial Casting Choice از طریق اسکایپ

 

 

مراقبت - او تو را رها نخواهد کرد فیلمی است که منحصراً بر اساس عملکرد یک بازیگر منفرد و قدرت بیانگر او ساخته شده است. این کارگردان می گوید: "از اولین لحظه ای که ستاره Dave Davis را در Bomb City 2007 دیدم ، می دانستم که او مرد مناسبی برای بازی در نقش اصلی من است و می تواند شدت مورد نیاز من را ارائه دهد." برای غرق شدن بهتر در نقش یاکوف ، دیویس ده روز را در یک جامعه یهودی نیویورک گذراند و در تماس با سنت های فرهنگی بود که به ندرت در صفحه نمایش بزرگ می شد.

 

در فرهنگ یهود اصطلاح shomer (om) از کلمه "shamar" (???) گرفته شده است که به معنای واقعی کلمه به معنای "نگه داشتن ، حفظ" است. در کتابهای Exodus ، شمر یک سرپرست قانونی یهودی است که مسئولیت مراقبت و نگهداری از کالاها و اموال دیگران را بر عهده دارد. کیت توماس توضیح داد که او به کمبود چنین شخصیتهای پیچیده ای در جهان سینمایی پی برده است و می خواهد با تقویت مأموریت معنوی ارتفاع و محافظت از روح ، فیزیولوژی آنها را ترسیم کند. وزن کل پویای فیلم به عهده استعداد مغناطیسی دیویس ، شخصیتی ولخرج است که موفق می شود هذیان مرد نابود شده توسط شیاطین خود را در بخشهای سخنوری از تقلید خلاصه کند.

 

بی تجربه به PR می پردازد